P.V. de Snelvlucht Bodegraven .................................................................................................... Uitslag van de Jongen vitesse vlucht uit LENNIK Coördinaten: +504814.30 +041057.70 D.D. 060719 in verenigings concours : 864 A : 713 B : 151 C : 0 D : 0 duiven. De duiven werden op 060719 om 08.15.00 gelost. .................................................................................................... PRIJS DEELNEMER AFST AD/AP RING V GET TIJD SNEL PNT PNT NR. HEID VER GRP .................................................................................................... 1 1A W.A. de Bruijn 144120 180/18 9-1667247V 2 09.43.37 1626.035 150.00 150.00 2 2A W.A. de Bruijn 2 180/ 9-1667261V 28 09.43.37 1626.035 149.54 149.44 3 3A W.A. de Bruijn 3 180/ 9-1667323V 10 09.43.38 1625.729 149.07 148.88 4 4A W.A. de Bruijn 4 180/ 9-1667546V 1 09.43.49 1622.374 148.61 148.31 5 5A G. & S. Verkerk 143253 158/16 9-1666398M 37 09.43.55 1611.098 148.15 147.75 6 6A W.A. de Bruijn 5 180/ 9-1667584V 102 09.44.33 1609.091 147.69 147.19 7 7A W.A. de Bruijn 6 180/ 9-1667348V 118 09.44.33 1609.091 147.22 146.63 8 8A W.A. de Bruijn 7 180/ 9-1762690V 30 09.44.35 1608.492 146.76 146.07 9 9A W.A. de Bruijn 8 180/ 9-1667235V 77 09.44.36 1608.193 146.30 145.51 10 10A W.A. de Bruijn 9 180/ 9-1667269V 20 09.44.36 1608.193 145.83 144.94 11 11A W.A. de Bruijn 10 180/ 9-1667228V 133 09.44.36 1608.193 145.37 144.38 12 12A W.A. de Bruijn 11 180/ 9-1667307V 148 09.44.40 1606.997 144.91 143.82 13 13A G.A. den Houdijker 141601 66/19 9-1668967M 48 09.43.12 1605.443 144.44 143.26 14 14A G.A. den Houdijker 2 66/ 9-1668906M 57 09.43.17 1603.927 143.98 142.70 15 15A G.A. den Houdijker 3 66/ 9-1668918M 8 09.43.21 1602.717 143.52 142.13 16 16A W.A. de Bruijn 12 180/ 9-1667585V 136 09.44.57 1601.936 143.06 141.57 17 17A W.A. de Bruijn 13 180/ 9-1667334V 3 09.44.58 1601.640 142.59 141.01 18 1B C. Rijkaart 147788 24/14 9-1669381M 10 09.47.19 1600.867 142.13 150.00 19 18A W.A. de Bruijn 14 180/ 9-1667312V 163 09.45.01 1600.750 141.67 140.45 20 2B S.J. Schouten 151270 42/11 9-1666150M 11 09.49.34 1599.617 141.20 147.37 21 19A W.A. de Bruijn 15 180/ 9-1667321V 86 09.45.05 1599.566 140.74 139.89 22 20A W.A. de Bruijn 16 180/ 9-1667381V 154 09.45.05 1599.566 140.28 139.33 23 21A W.A. de Bruijn 17 180/ 9-1667213V 156 09.45.08 1598.678 139.81 138.76 24 22A W.A. de Bruijn 18 180/ 9-1632201V 58 09.45.10 1598.088 139.35 138.20 25 23A W.J.C.M. van Zoest 150207 52/27 9-1669119M 23 09.49.21 1592.023 138.89 137.64 26 24A W.J.C.M. van Zoest 2 52/ 9-1667463M 52 09.49.25 1590.899 138.43 137.08 27 25A W.J.C.M. van Zoest 3 52/ 9-1669121M 48 09.49.26 1590.618 137.96 136.52 28 26A W.J.C.M. van Zoest 4 52/ 9-1669085M 10 09.49.27 1590.338 137.50 135.96 29 27A W.J.C.M. van Zoest 5 52/ 9-1669084M 4 09.49.30 1589.496 137.04 135.39 30 28A W.J.C.M. van Zoest 6 52/ 9-1669118M 25 09.49.31 1589.216 136.57 134.83 31 29A W.J.C.M. van Zoest 7 52/ 9-1762759M 26 09.49.35 1588.096 136.11 134.27 32 30A W.J.C.M. van Zoest 8 52/ 9-1669113M 16 09.49.40 1586.698 135.65 133.71 33 31A G.A. den Houdijker 4 66/ 9-1668941M 65 09.44.28 1582.713 135.19 133.15 34 32A W.J.C.M. van Zoest 9 52/ 9-1669110M 34 09.49.56 1582.241 134.72 132.58 35 33A G. & S. Verkerk 2 158/ 9-1666303M 88 09.45.35 1581.455 134.26 132.02 36 34A G. & S. Verkerk 3 158/ 9-1666558M 109 09.45.35 1581.455 133.80 131.46 37 35A G. & S. Verkerk 4 158/ 9-1666503M 26 09.45.35 1581.455 133.33 130.90 38 3B C. Rijkaart 2 24/ 9-1666992M 21 09.48.28 1581.171 132.87 144.74 39 4B C. Rijkaart 3 24/ 9-1669476M 17 09.48.29 1580.889 132.41 142.11 40 36A W.J.C.M. van Zoest 10 52/ 9-1667556M 30 09.50.02 1580.576 131.94 130.34 41 37A G. & S. Verkerk 5 158/ 9-1666410M 98 09.45.40 1580.001 131.48 129.78 42 38A W.J.C.M. van Zoest 11 52/ 9-1667557M 21 09.50.05 1579.745 131.02 129.21 43 39A G.A. den Houdijker 5 66/ 9-1668927M 20 09.44.41 1578.890 130.56 128.65 44 40A G. & S. Verkerk 6 158/ 9-1666403M 127 09.45.44 1578.840 130.09 128.09 45 41A G. & S. Verkerk 7 158/ 9-1666396M 144 09.45.45 1578.550 129.63 127.53 46 42A G.A. den Houdijker 6 66/ 9-1668944M 55 09.44.52 1575.669 129.17 126.97 47 43A W.J.C.M. van Zoest 12 52/ 9-1669094M 2 09.50.27 1573.676 128.70 126.40 48 44A G. & S. Verkerk 8 158/ 9-1666448M 156 09.46.12 1570.762 128.24 125.84 49 45A G. & S. Verkerk 9 158/ 9-1666514M 54 09.46.14 1570.188 127.78 125.28 50 46A G. & S. Verkerk 10 158/ 9-1666489M 8 09.46.19 1568.755 127.31 124.72 51 47A G. & S. Verkerk 11 158/ 9-1666338M 60 09.46.20 1568.468 126.85 124.16 52 48A G. & S. Verkerk 12 158/ 9-1666420M 7 09.46.25 1567.039 126.39 123.60 53 49A G. & S. Verkerk 13 158/ 9-1666481M 100 09.46.31 1565.326 125.93 123.03 54 50A P de Wit 147950 23/9 9-1669145M 4 09.49.39 1563.113 125.46 122.47 55 51A P de Wit 2 23/ 9-1669142M 3 09.49.39 1563.113 125.00 121.91 56 52A Comb.Wolvers-Lin 149258 149/31 9-1667845V 64 09.50.31 1562.636 124.54 121.35 57 53A P de Wit 3 23/ 9-1669149M 18 09.49.41 1562.563 124.07 120.79 58 54A G.A. den Houdijker 7 66/ 9-1668972M 40 09.45.38 1562.340 123.61 120.22 59 55A Comb.Wolvers-Lin 2 149/ 9-1667819V 51 09.50.33 1562.091 123.15 119.66 60 56A Comb.Wolvers-Lin 3 149/ 9-1667825V 10 09.50.34 1561.818 122.69 119.10 61 57A G. & S. Verkerk 14 158/ 9-1666496M 157 09.46.45 1561.345 122.22 118.54 62 58A G.A. den Houdijker 8 66/ 9-1668945M 10 09.45.44 1560.618 121.76 117.98 63 59A A.M. Roos 147899 18/2 9-1669276M 6 09.49.51 1559.291 121.30 117.42 64 60A G. & S. Verkerk 15 158/ 9-1666521M 103 09.46.55 1558.514 120.83 116.85 65 61A G. & S. Verkerk 16 158/ 9-1666515M 152 09.47.00 1557.103 120.37 116.29 66 62A P de Wit 4 23/ 9-1669141M 1 09.50.15 1553.267 119.91 115.73 67 63A Comb Van Leeuwen & Z 143625 67/15 9-1668751M 43 09.47.31 1552.426 119.44 115.17 68 64A W.J.C.M. van Zoest 13 52/ 9-1667664M 29 09.51.47 1551.997 118.98 114.61 69 65A P de Wit 5 23/ 9-1669163M 10 09.50.21 1551.638 118.52 114.04 70 66A W.J.C.M. van Zoest 14 52/ 9-1667558M 32 09.51.52 1550.661 118.06 113.48 .................................................................................................... PRIJS DEELNEMER AFST AD/AP RING V GET TIJD SNEL PNT PNT NR. HEID VER GRP .................................................................................................... 71 67A Comb.Wolvers-Lin 4 149/ 9-3951721V 53 09.51.16 1550.462 117.59 112.92 72 68A Comb.Wolvers-Lin 5 149/ 9-1667859V 123 09.51.17 1550.193 117.13 112.36 73 69A Comb.Wolvers-Lin 6 149/ 9-1667865V 83 09.51.18 1549.925 116.67 111.80 74 70A Comb.Wolvers-Lin 7 149/ 9-1696021V 117 09.51.20 1549.389 116.20 111.24 75 71A W.J.C.M. van Zoest 15 52/ 9-1669097M 11 09.51.57 1549.328 115.74 110.67 76 72A W.J.C.M. van Zoest 16 52/ 9-1669105M 35 09.51.57 1549.328 115.28 110.11 77 73A W.J.C.M. van Zoest 17 52/ 9-1669089M 38 09.52.02 1547.998 114.81 109.55 78 74A W.J.C.M. van Zoest 18 52/ 9-1669116M 45 09.52.07 1546.670 114.35 108.99 79 5B A.F. Thierry 146693 16/10 9-1669448M 7 09.49.52 1546.056 113.89 139.47 80 6B A.F. Thierry 2 16/ 9-1669451M 4 09.49.53 1545.785 113.43 136.84 81 75A Comb Van Leeuwen & Z 2 67/ 9-1668711M 57 09.47.55 1545.743 112.96 108.43 82 7B S.J. Schouten 2 42/ 9-1666141M 17 09.52.56 1544.626 112.50 134.21 83 8B S.J. Schouten 3 42/ 9-1666140M 40 09.52.57 1544.363 112.04 131.58 84 9B S.J. Schouten 4 42/ 9-1666137M 30 09.52.58 1544.101 111.57 128.95 85 76A Comb.Wolvers-Lin 8 149/ 9-1695801V 145 09.51.41 1543.780 111.11 107.87 86 10B S.J. Schouten 5 42/ 9-1666134M 26 09.53.00 1543.576 110.65 126.32 87 77A Comb.Wolvers-Lin 9 149/ 9-1667858V 9 09.51.42 1543.514 110.19 107.30 88 78A Comb.Wolvers-Lin 10 149/ 9-1695996V 115 09.51.44 1542.982 109.72 106.74 89 11B S.J. Schouten 6 42/ 9-1666130M 37 09.53.03 1542.788 109.26 123.68 90 12B A.F. Thierry 3 16/ 9-1669457M 11 09.50.05 1542.534 108.80 121.05 91 79A P de Wit 6 23/ 9-1669144M 7 09.50.58 1541.668 108.33 106.18 92 80A W.J.C.M. van Zoest 19 52/ 9-1669098M 33 09.52.31 1540.325 107.87 105.62 93 81A Comb.Wolvers-Lin 11 149/ 9-1696019V 97 09.51.56 1539.798 107.41 105.06 94 82A Comb.Wolvers-Lin 12 149/ 9-1659994V 67 09.51.57 1539.533 106.94 104.49 95 83A Comb.Wolvers-Lin 13 149/ 9-1667850V 68 09.51.58 1539.269 106.48 103.93 96 84A W.J.C.M. van Zoest 20 52/ 9-1667647M 17 09.52.36 1539.010 106.02 103.37 97 85A W.J.C.M. van Zoest 21 52/ 9-1669123M 18 09.52.38 1538.485 105.56 102.81 98 86A G.A. den Houdijker 9 66/ 9-1668978M 26 09.47.05 1537.739 105.09 102.25 99 13B C. Rijkaart 4 24/ 9-1779396M 14 09.51.07 1537.578 104.63 118.42 100 87A Comb Van Leeuwen & Z 3 67/ 9-1668760M 66 09.48.43 1532.548 104.17 101.69 101 88A G.A. den Houdijker 10 66/ 9-1668907M 60 09.47.29 1531.088 103.70 101.12 102 89A W.J.C.M. van Zoest 22 52/ 9-1669081M 6 09.53.07 1530.906 103.24 100.56 103 90A Comb Van Leeuwen & Z 4 67/ 9-7001988M 22 09.48.53 1529.828 102.78 100.00 104 91A Comb Van Leeuwen & Z 5 67/ 9-1668776M 61 09.48.55 1529.285 102.31 99.44 105 92A G.A. den Houdijker 11 66/ 9-1668924M 56 09.47.36 1529.159 101.85 98.88 106 93A G.A. den Houdijker 12 66/ 9-1668911M 59 09.47.37 1528.884 101.39 98.31 107 94A Comb Van Leeuwen & Z 6 67/ 9-1668733M 1 09.48.57 1528.742 100.93 97.75 108 95A G.A. den Houdijker 13 66/ 9-1668939M 58 09.47.40 1528.059 100.46 97.19 109 96A P de Wit 7 23/ 9-1669181M 2 09.51.51 1527.607 100.00 96.63 110 14B S.J. Schouten 7 42/ 9-1666168M 3 09.54.03 1527.213 99.54 115.79 111 97A Comb Van Leeuwen & Z 7 67/ 9-1668720M 37 09.49.03 1527.117 99.07 96.07 112 98A G.A. den Houdijker 14 66/ 9-1668963M 31 09.47.50 1525.316 98.61 95.51 113 15B S.J. Schouten 8 42/ 9-1666122M 4 09.54.13 1524.647 98.15 113.16 114 16B A.F. Thierry 4 16/ 9-1669449M 13 09.51.15 1523.839 97.69 110.53 115 99A P de Wit 8 23/ 9-1669147M 21 09.52.11 1522.367 97.22 94.94 116 17B A.F. Thierry 5 16/ 9-1669446M 1 09.51.24 1521.468 96.76 107.89 117 100A Comb.Wolvers-Lin 14 149/ 9-1666312V 108 09.53.10 1520.453 96.30 94.38 118 101A Comb.Wolvers-Lin 15 149/ 9-1667883V 113 09.53.13 1519.679 95.83 93.82 119 102A Comb.Wolvers-Lin 16 149/ 9-1667846V 114 09.53.13 1519.679 95.37 93.26 120 103A P de Wit 9 23/ 9-1669161M 9 09.52.24 1518.981 94.91 92.70 121 104A Comb.Wolvers-Lin 17 149/ 9-1613198V 26 09.53.16 1518.905 94.44 92.13 122 105A Comb.Wolvers-Lin 18 149/ 9-1667810V 111 09.53.17 1518.648 93.98 91.57 123 106A Comb.Wolvers-Lin 19 149/ 9-1659901V 45 09.53.19 1518.133 93.52 91.01 124 107A Comb.Wolvers-Lin 20 149/ 9-1695802V 88 09.53.19 1518.133 93.06 90.45 125 108A G.A. den Houdijker 15 66/ 9-1668923M 18 09.48.19 1517.415 92.59 89.89 126 18B C. Rijkaart 5 24/ 9-1669388M 20 09.52.29 1516.022 92.13 105.26 127 109A Comb Van Leeuwen & Z 8 67/ 9-1668708M 29 09.49.46 1515.568 91.67 89.33 128 19B S.J. Schouten 9 42/ 9-1666167M 5 09.54.55 1513.966 91.20 102.63 129 20B C. Rijkaart 6 24/ 9-1669383M 23 09.52.37 1513.952 90.74 100.00 130 110A W.J.C.M. van Zoest 23 52/ 9-1669092M 41 09.54.13 1513.933 90.28 88.76 131 111A W.J.C.M. van Zoest 24 52/ 9-1669115M 40 09.54.13 1513.933 89.81 88.20 132 112A Comb Van Leeuwen & Z 9 67/ 9-1668705M 14 09.49.54 1513.439 89.35 87.64 133 21B C. Rijkaart 7 24/ 9-1669386M 7 09.52.40 1513.177 88.89 97.37 134 113A Comb Van Leeuwen & Z 10 67/ 9-1668770M 56 09.49.57 1512.642 88.43 87.08 135 114A W.J.C.M. van Zoest 25 52/ 9-1669120M 24 09.54.19 1512.409 87.96 86.52 136 115A Comb Van Leeuwen & Z 11 67/ 9-1668756M 60 09.49.58 1512.376 87.50 85.96 137 116A Comb Van Leeuwen & Z 12 67/ 9-1667466M 13 09.50.00 1511.845 87.04 85.39 138 117A Comb Van Leeuwen & Z 13 67/ 9-1668721M 4 09.50.04 1510.785 86.57 84.83 139 118A Comb.Wolvers-Lin 21 149/ 9-1695911V 121 09.54.05 1506.386 86.11 84.27 140 119A W.J.C.M. van Zoest 26 52/ 9-1669111M 51 09.54.43 1506.342 85.65 83.71 141 120A Comb.Wolvers-Lin 22 149/ 9-1660197V 62 09.54.09 1505.373 85.19 83.15 142 121A Comb.Wolvers-Lin 23 149/ 9-1696066V 13 09.54.15 1503.857 84.72 82.58 143 122A Comb.Wolvers-Lin 24 149/ 9-1695901V 22 09.54.15 1503.857 84.26 82.02 144 123A Comb Van Leeuwen & Z 14 67/ 9-7001996M 11 09.50.31 1503.668 83.80 81.46 145 124A Comb Van Leeuwen & Z 15 67/ 9-7001987M 16 09.50.31 1503.668 83.33 80.90 .................................................................................................... PRIJS DEELNEMER AFST AD/AP RING V GET TIJD SNEL PNT PNT NR. HEID VER GRP .................................................................................................... 146 125A Comb.Wolvers-Lin 25 149/ 9-1613165V 2 09.54.16 1503.604 82.87 80.34 147 126A Comb.Wolvers-Lin 26 149/ 9-1695997V 116 09.54.18 1503.099 82.41 79.78 148 127A Comb.Wolvers-Lin 27 149/ 9-1696062V 138 09.54.19 1502.847 81.94 79.21 149 Comb.Wolvers-Lin 28 149/ 9-1667890V 21 09.54.21 1502.343 81.48 150 Comb.Wolvers-Lin 29 149/ 9-1695986V 133 09.54.21 1502.343 81.02 151 Comb.Wolvers-Lin 30 149/ 9-1695998V 110 09.54.25 1501.336 80.56 152 22B M. de Vogel 148147 36/3 9-7009038M 33 09.53.40 1501.242 80.09 94.74 153 23B C. Rijkaart 8 24/ 9-1669397M 18 09.53.27 1501.137 79.63 92.11 154 G.A. den Houdijker 16 66/ 9-1668904M 22 09.49.20 1501.062 79.17 155 24B C. Rijkaart 9 24/ 9-1669398M 1 09.53.28 1500.883 78.70 89.47 156 25B C. Rijkaart 10 24/ 9-1669400M 11 09.53.30 1500.375 78.24 86.84 157 26B S.J. Schouten 10 42/ 9-1666123M 9 09.55.51 1499.954 77.78 84.21 158 G.A. den Houdijker 17 66/ 9-1668962M 49 09.49.33 1497.622 77.31 159 W.J.C.M. van Zoest 27 52/ 9-1669127M 19 09.55.22 1496.586 76.85 160 A.M. Roos 2 18/ 9-1669281M 7 09.53.51 1496.193 76.39 161 27B S.J. Schouten 11 42/ 9-1666146M 22 09.56.23 1492.064 75.93 81.58 162 Comb.Wolvers-Lin 31 149/ 9-1667879V 120 09.55.08 1490.590 75.46 163 G.A. den Houdijker 18 66/ 9-1669000M 32 09.50.02 1490.005 75.00 164 28B C. Rijkaart 11 24/ 9-1666996M 3 09.54.13 1489.538 74.54 78.95 165 G.A. den Houdijker 19 66/ 9-1668965M 27 09.50.04 1489.483 74.07 29B C. Rijkaart 12 24/ 9-1669389M 19 09.54.33 1484.550 76.32 30B A.F. Thierry 6 16/ 9-1669454M 2 09.54.09 1479.275 73.68 31B A.F. Thierry 7 16/ 9-1669445M 3 09.54.10 1479.026 71.05 32B A.F. Thierry 8 16/ 9-1669456M 6 09.54.21 1476.297 68.42 33B A.F. Thierry 9 16/ 9-1669450M 15 09.54.26 1475.060 65.79 34B M. de Vogel 2 36/ 9-7009040M 35 09.55.26 1474.839 63.16 35B C. Rijkaart 13 24/ 9-1669392M 12 09.56.19 1458.665 60.53 36B M. de Vogel 3 36/ 9-1669010M 36 09.57.10 1449.821 57.89 37B C. Rijkaart 14 24/ 9-1669391M 13 09.57.00 1448.893 55.26 38B A.F. Thierry 10 16/ 9-1669443M 12 09.56.18 1447.883 52.63 Aantal deelnemers 14 Secondenspel: Pieter Vreeling